European Cities Marketing Summer School czyli nauka i inspiracja

W dniach 26-30 sierpnia w Dreźnie odbyła się kolejna, 31-sza już edycja ECM Summer School - szkolenia dla pracowników biur convention, centrów konferencyjnych, hoteli oraz planistów spotkań. W tegorocznej edycji uczestniczyło 60 studentów z 18 krajów z całego świata.

European Cities Marketing Summer School  czyli nauka i inspiracja
Fot. ECM

ECM Summer School to obowiązkowe szkolenie dla przedstawicieli sektora przemysłu spotkań, które przybliża podstawowe pojęcia i zasady funkcjonowania rynku. Podczas tegorocznej edycji reprezentantki z Kraków Convention Bureau mogły udoskonalić wiedzę z     licznych    zagadnień, takich jak:    współpraca    z    mediami, wykorzystanie  informacji  z  baz  ICCA,  współpraca  ze  stowarzyszeniami  i  klientami korporacyjnymi, praca nad rfp (request for proposal), przygotowanie oferty typu bid book, organizacja  fam  tripów  i wizyt  studyjnych oraz skuteczne wykorzystanie targów i promocja poprzez social media na przykładzie storytelling.  Prelegenci szczególny nacisk kładli na badania rynku, bowiem statystyki dotyczące przemysłu   spotkań   pozwalają   nie   tylko   na   pozycjonowanie   miast   względem konkurencji, ale obrazują rozmiar rynku przemysłu spotkań w danym mieście. To z kolei w połączeniu z badanym przez nas impactem ekonomicznym stanowi argument, aby rozwijać i dotować turystykę biznesową.

Na tegoroczne spotkanie zaproszonych zostało wielu prelegentów m.in.: Luca Favetta (HP), Christian Mutschlechner (Vienna Convention Bureau), Nicola Mc Grane (IAPCO), Miguel   Neves   (IMEX   Group), Denis    Speet  (ICCA), AnneWallin Rødven (Oslo Convention Bureau) oraz Pier Paolo Mariotti (CMP CMM).

Następna, już 32-ga edycja  ECM Summer School odbędzie się w Salonikach w Grecji w dniach 25-28 sierpnia 2018.

Pokaż metkę
Osoba publikująca: KATARZYNA JANIK
Podmiot publikujący: Biuro Kongresów
Zobacz także
POLECAMY