Hejnalista nie może się mylić obwieszczając #KrakowIsReady. Jesteśmy gotowi i zapraszamy. Wiele atrakcji turystycznych już działa i czeka na gości. Pod nowym hashtagiem kontynuujemy kampanię #KrakowWillWait, której celem jest zachęcenie turystów do odwiedzin miasta po zniesieniu ograniczeń w podróżowaniu.
Pod hasłem #KrakowWillWait nasze miasto promowało swoje atrakcje i obiekty turystyczne w mediach społecznościowych na rynkach krajowym i zagranicznych. Kampania jest realizowana w ramach akcji #CityWillWait, czyli „Miasto poczeka”, której inicjatorem są metropolitalne organizacje turystyczne z Gdańska, Łodzi, Poznania i Warszawy. Komunikację rozpoczął Gdańsk – #GdanskWillWait. Założenie jest takie, aby systematycznie przyłączały się do akcji kolejne miasta partnerskie wywoływane przez uczestników. W ten sposób wszystkie ośrodki połączy w jeden projekt wspólna idea – #CityWillWait, #CityIsReady.
Działania na portalach internetowych i mediach społecznościowych wyróżnia spójna i oryginalna identyfikacja wizualna. W akcji biorą również udział Opole, Sopot, Kielce, Toruń, Lublin, Olsztyn, Gdynia, Gdańsk, Szczecin, Poznań, Warszawa, Łódź.
We wsparcie i promocję włączyła się Polska Organizacja Turystyczna i zagraniczne ośrodki POT.
Więcej informacji na Facebooku.