Temat konferencji, która odbyła się 16 listopada, był odpowiedzią na potrzebę wsparcia gastronomii w związku ze zmieniającą się bardzo dynamicznie sytuacją i koniecznością wykazania się dużą elastycznością oraz umiejętnością odnalezienia w nowej sytuacji spowodowanej przez pandemię Covid-19.
W trakcie konferencji, w której uczestniczyło blisko 600 osób, zostało zaprezentowane kompendium wiedzy i doświadczeń najlepszych specjalistów: z dziedziny biznesu, komunikacji, zarządzania kryzysowego, czy psychologii. Szczególną uwagę zwrócono na Kraków, dotychczasowego lidera na rynku turystycznym i Europejską Stolicę Kultury Gastronomicznej roku 2019. Krakowscy restauratorzy opowiedzieli o swoich problemach, z którymi przyszło im się mierzyć
Uczestników spotkania powitał Prezydent Miasta Krakowa
Organizacja wydarzenia i jego tematyka była bardzo cenna w obliczu kryzysowej sytuacji w jakiej znalazła sia branża gastronomiczna.
Zapis konferencji będzie dostępny do 16 grudnia br.
Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji: MADE FOR Restaurant
Partner Konferencji – Miasto Kraków
Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie FOR Solutions
Informacja prasowa o konferencji
W tej edycji szczególna uwaga zwrócona została na Kraków, partnera konferencji i jako miejsce o ogromnej kulturze kulinarnej prezentuje pełen przekrój zachowań i nastrojów panujących w dzisiejszej gastronomii, a także jest przykładem sprawnego wdrażania nowych trendów i konceptów biznesowych.
Kraków to miasto z ogromnym kulinarnym potencjałem, wyróżnia się niezwykłymi tradycjami i gościnnością. Kraków posiada także swoje certyfikowane produkty regionalne, a krakowskie restauracje znajdują się w najsłynniejszych przewodnikach kulinarnych. W 2020 roku do Krakowa trafiła pierwsza gwiazdka Michelin. Mało tego: to także Europejska Stolica Kultury Gastronomicznej 2019. Mimo że obecny rok jest pełen wyzwań dla wielu branż, a dla gastronomii szczególnie – idea kulinarnego mentoringu Krakowa nie umarła – wręcz przeciwnie. Mimo spadku liczby turystów i innych trudności, jakie napotkało nasze miasto, wciąż istnieje w mieście wiele kreatywnych pomysłów i inicjatyw, które należy pokazywać.
Miasto Kraków, jako partner konferencji, chce wspomóc także dobrymi praktykami, wesprzeć w ocenie obranych modeli biznesowych, a wszystko to – bazując na doświadczeniu ekspertów branży. Ważnym punktem programu była dyskusja “Salon Krakowa - Nowe oblicze Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej”.
Jesienna edycja wydarzenia w formule on-line, organizowanego przez FOR Solutions, to kompendium wiedzy i doświadczeń od najlepszych specjalistów: z dziedziny biznesu, komunikacji, zarządzania kryzysowego, czy psychologii. To także sylwetki krakowskich restauratorów, którzy opowiedzą o problemach, z którymi przyszło im się mierzyć. Jak wspomniała Agnieszka Małkiewicz, prezes agencji, organizatorzy chcieli posłuchać tych, który z wiosennej izolacji wyszli obronną ręką. Podsumować rozwiązania, które się sprawdziły. Była to także solidna porcja wiedzy, jak przygotować się – biznesowo i mentalnie – na kolejny etap.
Wydarzenie było bezpłatne. Istotną rolę w tworzeniu wydarzenia odegrali również marketingowcy, influencerzy, blogerzy kulinarni oraz zagraniczni restauratorzy.
Konferencja była podzielona na bloki tematyczne: Rozwój osobisty; Biznes, Rynek, Kultura; Salon Krakowa, Master Class, Polska gastronomia oczami gości i blogerów kulinarnych; Odpowiedzialni dostawcy; Maraton rozwiązań marketingowych na czasy pandemii oraz Nadajemy z zagranicy.