górne tło

#ZnowuSieSpotykamy − ruszyła nowa kampania wspierająca sektor spotkań

Kampanię informacyjną pod hasłem #ZnowuSieSpotykamy uruchomiła w lipcu 2021 r. Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Akcję objął patronatem honorowym Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Kampania ma na celu wsparcie komunikacyjne przemysłu spotkań i wydarzeń, w tym sektora MICE i turystyki biznesowej, poprzez pokazanie niebagatelnej roli, jaką ten sektor odgrywa w odbudowie społecznych potrzeb związanych z szeroko pojętymi relacjami ludzkimi.

Profesjonalni organizatorzy sektora MICE, wydarzeń sportowych i imprez artystyczno-rozrywkowych przez ponad 1,5 roku pandemii zbierali doświadczenia, wdrażając procedury sanitarne i są w pełni gotowi do realizacji bezpiecznych projektów. To, co jest im z pewnością w tej chwili bardzo potrzebne, to spójny, pozytywny przekaz kierowany do klientów i uczestników ich imprez i wydarzeń o tym, że jesteśmy gotowi ponownie spotykać się i podróżować bezpiecznie, pomimo pandemii.

- Bardzo się cieszę, że przemysł spotkań znów zaczyna działać nie tylko w świecie wirtualnym. Wciąż musimy pamiętać o bezpieczeństwie uczestników wyjazdów integracyjnych czy konferencji, jednak już teraz możliwe są spotkania na żywo. Po miesiącach izolacji wielu firmom i ich pracownikom potrzeba odbudowania relacji i możliwości nawiązania nowych kontaktów biznesowych – powiedział Prezes POT Rafał Szlachta.

Podczas kampanii #ZnowuSieSpotykamy będą prezentowane przykłady projektów z sukcesem zrealizowane przez członków Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń, zarówno w Polsce, jak i na świecie, oznaczone #ZnowuSieSpotykamy, #WeMeetAgain, #WeTravelAgain.

- Musimy przyjąć perspektywę, iż czas zacząć funkcjonować w nowej rzeczywistości, pomimo pandemii. Unia Europejska wypracowała certyfikat Covid, jako instrument, który ma usprawnić życie, przemieszczanie się w czasie pandemii. Nauczmy się korzystać z tego i innych ułatwień, działajmy zdroworozsądkowo, aby nasze życie i biznesy mogły powoli wracać na dawne tory, a ludzie znów zaczęli się spotykać, bo bardzo tego potrzebują - apeluje Małgorzata Musiał -Bzowska, sekretarz Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.  

Kampania kierowana jest do klientów korporacyjnych i indywidualnych uczestników wydarzeń w Polsce, do szeroko pojmowanej branży MICE, w tym rynku turystyki biznesowej w Polsce, a także do opinii publicznej i mediów.

Więcej informacji na stronie:https://rpsiw.pl/znowusiespotykamy/