ASSOCIATION NEWS - Jak mogą wyglądać spotkania w 2022 zdaniem HBAA
Według Hotel Booking Agents Association (HBAA) 2022 będzie rokiem regeneracji i ożywienia wydarzeń biznesowych, branży hotelarskiej i całego przemysłu spotkań. Zarząd brytyjskiego Stowarzyszenia dzieli się swoimi przewidywaniami na nadchodzący rok, w tym spodziewanym formatem spotkań, perspektywami biznesowymi i zrównoważonym rozwojem.
- W 2022r. najpopularniejszymi formatami będą nadal wydarzenia osobiste i wirtualne, gdyż hybrydowe są znacznie droższe do realizacji. Spodziewane jest przejście na bardziej lokalne i regionalne wydarzenia oparte na pogłębionych doświadczeniach.
- Podczas gdy liczba zapytań i potwierdzeń rośnie, wydarzenia są mniejsze i mają bardzo krótki czas realizacji. Ta tendencja prawdopodobnie utrzyma się przez pierwsze sześć miesięcy 2022.
- W tym roku obiekty będą nadal cierpieć z powodu niedoboru personelu, rosnących rachunków za energię i problemów z łańcuchem dostaw w wyniku pandemii. Hotele i obiekty będą zatem miały niewielki wybór, jak tylko podnieść stawki w 2022 r., aby pokryć rosnące koszty.
- W miarę powrotu do podróży międzynarodowych, zwiększy się popyt na usługi agencji takie jak fachowe porady, ekspertyzy i wsparcie w poruszaniu się po lokalnym ustawodawstwie po pandemii, aby zapewnić bezpieczeństwo podróżnym i delegatom.
- Zrównoważony rozwój pozostanie priorytetem w 2022 roku. Po dyskusjach na COP26 oczekuje się, że obiekty i agencje będą zwracać coraz większą uwagę na potrzebę wdrażania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Ta zmiana w kierunku bardziej ekologicznych spotkań i praktyk zapewnia obiektom i agencjom okazję do proaktywnej współpracy z klientami, aby wspierać ich w osiąganiu ich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju.
- Ponieważ zaufanie konsumentów nie wróciło jeszcze w pełni do poziomu sprzed pandemii, to jak będą wyglądać następne 12 miesięcy, jest bardzo niepewne. Odnotowano znaczny wzrost liczby spotkań twarzą w twarz, bo oznacza to bezpośrednie zaangażowania klientów i delegatów. Jednak w przypadku dużych wydarzeń pozostaje pewna ostrożność, spotęgowana nadejściem Omikronu.
- W nadchodzącym roku branża potrzebuje bardziej niż czegokolwiek wyznaczenia jasnego kierunku, komunikacji i spójności ze strony rządów, aby klienci mieli zaufanie w trakcie robienia swoich rezerwacji.
Źródło: https://mitmagazine.co.uk
Autor: Anna Górska