34. edycja międzynarodowych targów produktów organicznych i naturalnych SANA stała się dla Targów w Krakowie możliwością zbudowania i umocnienia połączeń między rynkiem polskim i włoskim.
Stoisko Targów w Krakowie cieszyło się dużym zainteresowaniem, a uczestnicy wydarzenia szczególnie docenili Kraków jako destynację podróży biznesowych. Nasza wizyta w Bolonii pomogła zaprezentować stolicę Małopolski jako niezwykle atrakcyjne europejskie miasto, łączące w sobie wyjątkową architekturę, ofertę turystyczną, a także liczne możliwości biznesowe.
Grażyna Grabowska – Prezes zarządu Targów w Krakowie – miała okazję reprezentować firmę podczas Focus Day Polonia, pierwszej konferencji poświęconej wyzwaniom i możliwościom relacji polsko-włoskich na Targach SANA. Dzięki wystąpieniu Polska została dostrzeżona jako obszar z ogromnym potencjałem dla rozwoju rynku produktów ekologicznych. Uwagę widowni przyciągnęły również wydarzenia takie jak targi ENOEXPO®, HORECA® i Packaging Innovations, które świetnie wpisują się w idee wykorzystywania produktów przyjaznych planecie.
Szczególne podziękowania kierujemy do Polskiej Izby Biznesowej we Włoszech CAPI, która otworzyła przed nami drzwi do wielu spotkań, które zaowocują zupełnie nowymi relacjami biznesowymi w przyszłości.