górne tło

Oferta konferencyjna Krakowa na targach i wydarzeniach branżowych

W ramach projektu „Małopolska - cel podróży" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, prezentowaliśmy ofertę zaplecza konferencyjnego miasta i regionu podczas najważniejszych europejskich targów i spotkań biznesowych.

Dobiega końca 2022 rok – czas więc na zestawienie najważniejszych międzynarodowych targów biznesowych i wydarzeń branżowych, podczas których jako zespół Kraków Convention Bureau prezentowaliśmy bogatą ofertę konferencyjną miasta. ranża MICE w ostatnich latach mierzyła się z realiami pandemii, nowym modelem spotkań hybrydowych oraz online. Dotyczyło to również największych targów branżowych, które przez większość 2020 i 2021 roku odbywały się wirtualnie, niejako zaprzeczając swojej naturze. Dlatego z ogromną radością powitaliśmy możliwość bezpośrednich spotkań i prowadzenia biznesowych rozmów „twarzą w twarz”.

W ramach projektu " Małopolska - cel podróży", prezentowaliśmy ofertę zaplecza konferencyjnego, na takich wydarzeniach, jak: IMEX Frankfurt, IBTM Barcelona,  trzy edycje spotkań stolikowych The Meetings Space, dwie edycje M&I Forum oraz kameralne spotkanie z organizatorami wydarzeń ze Skandynawii – Nordic Summit. Braliśmy też udział w 3 misjach gospodarczych zorientowanych na rynek niemiecki i brytyjski oraz spotkaniach stolikowych Conventa.

Podczas każdego z wydarzeń przeprowadziliśmy średnio 25 rozmów, co daje bazę ok. 250 potencjalnych nowych klientów. Spotkania te konsekwentnie budują rozpoznawalność oraz markę miasta jako organizatora międzynarodowych wydarzeń, a w długofalowej polityce rozwoju turystyki poszerzają obszar promocji wykraczając poza aspekty stricte turystyczne.

Promocja potencjału konferencyjnego Krakowa, nawiązywanie relacji z organizatorami spotkań biznesowych i członkami stowarzyszeń jest jednym z kluczowych obszarów działań KCB. Bezpośrednie rozmowy, które przypadły na czas kolejnego kryzysu, jakim jest wojna na Ukrainie, dały możliwość przybliżenia zagranicznym przedsiębiorcom rzeczywistej sytuacji w Polsce, skali  i obrazu emigracji w naszym mieście oraz uspokojenia obaw dotyczących bezpieczeństwa.

Mamy nadzieję, że kolejny rok będzie jeszcze lepszy dla całej branży.

logo unia