Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Kampania Wide Open for business meetings znalazała się w finale konkursu MP Impact Awards w Kategorii Kampania! Finał konkursu i uroczyste ogłoszenie laureatów odbędzie się podczas spotkania „MP Impact: summit, awards, report”, już 12 grudnia w Centrum Nauki Kopernik.
MP Impact Awards to pierwszy konkurs poświęcony inicjatywom, kampaniom, wydarzeniom, które mają wpływ na funkcjonowanie i rozwój branży spotkań i wydarzeń.
Celem konkursu MP Impact Awards jest docenienie, wyróżnienie i promocja inicjatyw, kampanii i wydarzeń, które mają lub mogą mieć istotne znaczenie w rozwoju branży spotkań, podejmowaniu ważnych dla niej wyzwań czy rozwiązywaniu problemów, zarówno w skali lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej.
Finaliści MP Impact Awards
Kategoria Inicjatywa
Kategoria Wydarzenie
Kategoria Kampania
Kategoria MICE for Good
Projekt „Małopolska – cel podróży” jest finansowany z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. To wspólne przedsięwzięcie Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Województwa Małopolskiego i Krakowa.