Za nami ósma edycja rowerowej kampanii dla pracowników krakowskich przedsiębiorstw i instytucji. Pora zatem podsumować co nieco i rozpocząć przygotowania do kolejnej edycji.
Rowerowa akcja cieszyła się niesłabnącym zainteresowaniem wśród krakowskich pracodawców i pracowników. W ubiegłym roku do kampanii przystąpiło ponad 170 podmiotów, a uczestniczyło w niej ponad 3400 osób. Dla miłośników statystyk kilka kolejnych w temacie ubiegłorocznej edycji:
- blisko 370 000 przejazdów rowerowych do i z pracy
- znacznie ponad 2,5 mln przejechanych kilometrów - można powiedzieć, że Ziemię objechaliśmy dookoła blisko 63 razy!! lub - jak kto woli - Polskę 720 razy!!!
- ponad 400 uczestników może się pochwalić min. 50% frekwencją rowerowych przejazdów, co oznacza, że średnio przez 7 miesięcy akcji przynajmniej przez połowę miesiąca dojeżdżali do pracy na rowerze
A jak spisali się krakowscy pracodawcy? Jak zwykle wykazali się dużym zaangażowaniem, bez którego nic nie byłoby możliwe.
Dodatkowo gratulacje należą się pracodawcom, którzy zachęcili do zapisania się do kampanii najwyższy odsetek pracowników w swoich kategoriach:
do 100 pracowników: Regionalnemu Ośrodkowi Polityki Społecznej w Krakowie, Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie, INTENSE Group, Chatham Financial, Hotelowi Grand Ascot, Multiprojekt Automatyka - powyżej 20% oraz 3Deling Sp. z o.o. - blisko 70%!
do 400 pracowników - Zarządowi Transportu Publicznego w Krakowie, Astor sp. z o.o., Qualtrics, ATP Krakow - powyżej 15%
do 1000 pracowników - Muzeum Narodowemu w Krakowie, IKEA Retail Sp. z o.o., Zamkowi Królewskiemu na Wawelu, Teva Operations Poland, Marketing Investment Group S.A. - powyżej 7% oraz TechnipFMC - blisko 20%
powyżej 1000 pracowników - Sabre Polska, Urzędowi Marszałkowskiemu Województwa Małopolskiego,
Comarch - powyżej 5%
Uczestnicy kampanii podzielili się wrażeniami na jej temat:
Co teraz? Czas na nowe rozdanie. Już wkrótce rozpocznie się nabór do edycji 2025. Bądźcie czujni!