Unia Europejska
O Nas rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Targi Turystyki Biznesowej IBTM World 2019 w Barcelonie

Ponad 2700 hosted buyers z 77 krajów, 2600 wystawców ze 150 krajów, 74 000 spotkań biznesowych, tak w liczbach prezentują się ubiegłotygodniowe targi IBTM World 2019 w Barcelonie, podczas których Kraków był reprezentowany na polskim stoisku przez Kraków Convention Bureau.

Fot. Think Mice

Z Małopolski wystawami byli także ICE Kraków Congress Centre, EXPO Kraków, JAN-POL DMC Poland, Mazurkas Travel i Hotel BUKOVINA. Po raz pierwszy ofertę połączeń prezentował narodowy przewoźnik PLL LOT.

Blisko 62% hosted buyers uczestniczyło w targach IBTM World po raz pierwszy,
a 51% z nich było zupełnie nowymi organizatorami w portfolio IBTM. Również w porównaniu do ubiegłego roku było dwukrotnie więcej nowych wystawców. Celem i kluczowym elementem targów IBTM World są spotkania b2b z potencjalnymi organizatorami kongresów, konferencji, podróży motywacyjnych. Są to zarówno członkowie międzynarodowych stowarzyszeń oraz firmy PCO (Profesjonalni Organizatorzy Kongresów), DMC, agencje eventowe. Od kilku sezonów podczas targów turystyki biznesowej oraz spotkań B2B wyraźny jest trend poszukiwania nowych destynacji – rozmówcy podkreślają, że delegaci widzieli już europejskie metropolie, więc poszukują nowych, inspirujących miejsc. Kraków już od kilku lat jest obecny na targach IBTM World, czego efektem jest coraz większa rozpoznawalność miasta wśród organizatorów spotkań z całego świata. Pomimo, iż większość gości nie była
w Krakowie, miasto jest im znane, a opinia o nim tak dobra, że są bardzo zainteresowani przyjazdem. Nie bez znaczenia jest konkurencyjna oferta cenowa w porównaniu z wysoką jakością usług. Rezultatem spotkań biznesowych z konkretnym klientem jest nie tylko zwiększenie wiedzy o mieście, ale też precyzyjne zapytania dotyczące organizacji konferencji
i innych wydarzeń z zakresu turystyki biznesowej.

Na uwagę zasługuje również bardzo dobra organizacja stoiska targowego, w tym promocja Polski podczas tzw. Happy Hours. Formuła wydarzenia w porównaniu do poprzednich edycji została wzbogacona o szeroką ofertę gastronomiczną, co przyczyniło się do większej liczby gości na polskim stoisku. Podczas Happy Hours odbyło się także losowanie upominków od wystawców Polskiego Stoiska dla klientów. KCB przygotowało drobne pakiety promujące tegoroczny tytuł Krakowa jako Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej.

Kolejna edycja targów IBTM odbędzie się 1-3 grudnia 2020 roku.

 

ibtm 2.jpg-Barcelona IBTM
Barcelona IBTM KCB
ibtm 4.jpg-Barcelona IBTM
Barcelona IBTM KCB
ibtm3.jpg-Barcelona IBTM
Barcelona IBTM KCB
ibtm 2.jpg-Barcelona IBTM
ibtm 4.jpg-Barcelona IBTM
ibtm3.jpg-Barcelona IBTM
pokaż metkę
Autor: KCB
Osoba publikująca: Małgorzata Rajwa
Podmiot publikujący: Biuro Kongresów
Data publikacji: 2019-11-28
Data aktualizacji: 2019-12-11
Powrót

Zobacz także

Znajdź