Polska branża na IBTM World Virtual

W dniach 8-10 grudnia br. w przestrzeni wirtualnej odbędą się międzynarodowe targi IBTM World Virtual, w ramach których Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau wraz z polskimi wystawcami zaprezentuje swoje stoisko.

Polska branża na IBTM World Virtual
Fot. POT

Targi IBTM World od 1988 roku są jednym z najważniejszych wydarzeń wystawienniczych z zakresu przemysłu spotkań na świecie, zarówno ze względu na liczbę kupujących, jak i efektywność rozmów handlowych. Każdego roku targi gromadzą ponad 4 tys. profesjonalistów z całego świata, którzy zajmują się organizacją, podejmowaniem decyzji i budżetowaniem spotkań i wydarzeń. Polska Organizacja Turystyczna co roku jest organizatorem Polskiego Stoiska Narodowego na targach IBTM World w Barcelonie.

Sytuacja związana z pandemią COVID-19 sprawiła, że mimo wcześniejszych zapowiedzi, tegoroczna edycja targów IBTM World odbędzie się tylko w przestrzeni wirtualnej. Decyzja organizatorów wynika z wciąż nieprzewidywalnej sytuacji związanej z podróżowaniem po świecie oraz z możliwych trudności w zapewnieniu bezpieczeństwa i odpowiedniej frekwencji.

Organizatorzy zapewniają indywidualne spotkania online między wystawcami a potencjalnymi zleceniodawcami kongresów czy imprez motywacyjnych (tzw. Hosted Buyers) – reprezentantami stowarzyszeń, organizacji oraz korporacji.

Zgodnie z wcześniejszą deklaracją kierownictwa POT, mającą na celu wsparcie branży spotkań w odbudowaniu popytu na spotkania i wydarzenia organizowane w Polsce, dla wystawców została przygotowana specjalna oferta udziału w wirtualnym Polskim Stoisku Narodowym na IBTM World Virtual.

Do udziału zostali zaproszeni: convention bureaux, profesjonalni organizatorzy kongresów (PCO), profesjonalni organizatorzy podróży motywacyjnych (DMC), obiekty kongresowe oraz obiekty hotelowe z zapleczem konferencyjnym. Wystawcy przyjmowani byli według kolejności przesyłanych zgłoszeń do wyczerpania miejsc.

— Cieszymy się, że polska oferta na IBTM World Virtual jest tak szeroko i różnorodnie reprezentowana przez branżę, miasta i regiony. Targi wirtualne dały nam możliwość przyjęcia większej liczby wystawców, aniżeli targi w czasie rzeczywistym, gdzie ich liczba uzależniona jest od powierzchni stoiska. Niektóre podmioty pojawią się na targach po raz pierwszy, inne są z nami co roku. Należy jednak pamiętać, że jest to pewnego rodzaju eksperyment, którego wszyscy – zarówno wystawcy jak i klienci – jesteśmy uczestnikami. Mam nadzieje, że mimo trudnej sytuacji na świecie oraz nowej formy targów, nasza reprezentacja odbędzie dobre rozmowy handlowe, które w przyszłości zaowocują realnymi spotkaniami i wydarzeniami w Polsce — powiedział Rafał Szlachta, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

W ramach Polskiego Stoiska Narodowego (złożonego z 16 wirtualnych stoisk) na IBTM World Virtual 2020 prezentować się będą:

Convention Bureau – Wrocław,

Creative Poland DMC,

DMC Poland,

Gdańsk Convention Bureau,

ICE Kraków Congress Centre,

Jan-Pol DMC Poland,

Kraków Convention Bureau,

Lubelskie Convention Bureau/ Lubelskie Centrum Konferencyjne,

Mazurkas DMC Poland,

Perfect Image DMC,

PolandPops Meetings & Incentives,

Poznań Convention Bureau/ Poznań Congress Center,

Trip Group,

Travel Projekt DMC,

Warsaw Convention Bureau/ Furnel Travel DMC.

Targi oprócz kontaktów biznesowych umożliwiają także zapoznanie z najnowszymi trendami w branży spotkań oraz pogłębienie wiedzy poprzez udział w transmisjach sesji edukacyjnych online.

Jak co roku partnerem medialnym targów jest magazyn Think MICE, którego redakcja przygotowała anglojęzyczne wydanie magazynu z tematami poświęconymi promocji Polski oraz polskiej branży spotkań.

Serdecznie zapraszamy do udziału w IBTM World Virtual oraz spotkań z polskimi wystawcami.

pokaż metkę
Autor: POT
Osoba publikująca: Małgorzata Rajwa
Podmiot publikujący: Biuro Kongresów
Zobacz także
POLECAMY