Krzysztof Celuch Ambasadorem Meetings Mean Business

The Meetings Mean Business Coalition ogłosiło Ambasadorów 2019, grupę specjalistów ds. spotkań i wydarzeń, którzy będą służyć jako rzecznicy MMBC i przemysłu spotkań w szerszym kontekście. W tym gronie, jako jedyny Europejczyk, znalazł się Krzysztof Celuch.

Krzysztof Celuch Ambasadorem Meetings Mean Business
Fot. Meeting Planner

– Wraz z naszymi członkami zarządu, partnerami i siecią wspierających nas osób, Ambasadorzy MMBC pomogą upowszechniać wiedzę o wartości i znaczeniu branży, na priorytetowych rynkach, z naciskiem na decydentów, liderów biznesowych i media – powiedziała Trina Camacho-London, współprzewodnicząca MMBC i wiceprezes ds. sprzedaży globalnej Grupy w Hyatt Hotels Corporation.
Działania ambasadorów w 2019 roku obejmą: udostępnianie statystyk, studia przypadków i przekazywanie osobistych historii o znaczeniu i wartości branży; promowanie i uczestnictwo w ogólnoświatowych działaniach promocyjnych, w tym udział w Global Meetings Industry Day (Światowym Dniu Przemysłu Spotkań) i kampanii „Worth Meeting About” (O Wartości Spotkań); podnoszenie świadomości i znaczenia działań realizowanych przez MMBC na wybranych konferencjach i wydarzeniach networkingowych; opracowywanie postów na blogach, filmów i komentarzy oraz opinii dotyczących ROI spotkań; oraz rekrutacja nowych osób chcących wspierać branżę i zewnętrznych weryfikatorów.

 – Cieszymy się, że do naszej organizacji w 2019 roku dołącza silna i zdeterminowana grupa osób – powiedziała Julie Coker Graham, współprzewodnicząca MMBC, prezes i dyrektor generalna Philadelphia Convention & Visitors Bureau. – Ambasadorzy odegrali kluczową rolę w naszym sukcesie jako koalicji, w tym naszej zdolności skutecznego dotarcia do kluczowych osób decyzyjnych. Przynoszą perspektywę z pierwszej linii i niezwykłą pasję do propagowania wartości branży dla ludzi, przedsiębiorstw i gospodarki.
Grupa która została Ambasadorami w 2019 obejmuje czterdziestu jeden specjalistów branżowych z 15 stanów USA, Kanady i Polski. Wielu spośród nich brało udział w działaniach organizacji w poprzednim roku. Wśród wybranej grupy są osoby uznane za liderów nowej generacji przez stowarzyszenia: PCMA i Destinations International.
 

Ambasadorowie Meetings Mean Business

Sam Bhandarkar, LRP Publications

Natasha Botbijl, GET Event Management

Raul Cavazos-Binder, Development Counsellors International

Krzysztof Celuch, Celuch Consulting

Windy Christner, American Pharmacists Association

Jeremiah Cook, Visit Athens

Emily Dietrich, Niagara Parks Commission

Terence Donnelly, Experient

Dahlia El Gazzar, DAHLIA+ Agency

Deborah Gardner, DG International and LLDG International, LLCC

Ann Garvey, Visit Norfolk

Robert Hampton, Visit Seattle

Judi Holler, Holla Productions

Molly Holt, Heart Rhythm Society

Ellie Hurley, SmithBucklin

Molly Johnson, Wilmington and Beaches Convention & Visitors Bureau

Missy Johnson, MJ Meetings

Joanne Joham, International Congress & Convention Association

Grace Jones, American Association of Pharmaceutical Scientists

Alexis Kereluk, ConnectSeven Group

Amy Ledoux, American Society of Association Executives

Megan Martin, RingCentral

Catherine McKenna, CMK Solutions

Rosa Mendoza-Friedheim, Seminole Hard Rock Hotel & Casino Hollywood

Mia Monroe, Sustainable Brands

Zoe Moore, LB Alliance

Sue Neill, George P. Johnson

Alex Plaxen, Little Bird Told Media

Carol Porter, Sustainable Meetings

Diane Ramos, National Association of Insurance and Financial Advisors

Angie Ranalli, San Diego Tourism Authority

Claire Repass-McManus, Inspirato

Erin Scholes, SD Meetings & Events

Neha Shah, Pittsboro-Siler City Convention & Visitors Bureau

Carly Silberstein, Redstone Agency

Sarah Soliman Daudin, Soliman Productions

Sharon Sullivan, Leading Age

Larissa Tishevskaya, Tourism Toronto

Dr. Erinn Tucker, Georgetown University

Melissa Walling, Association Forum

Lindsay Williams, Global Experience Specialists


Meetings Mean Business
Meetings Mean Business to ogólno-branżowa międzynarodowa koalicja, która ma pokazać niezaprzeczalną wartość przemysłu spotkania, targów, podróży motywacyjnych, wydarzeń wystawienniczych, konferencji i konwencji, którą przynoszą ludziom, firmą i społecznością. Poprzez gromadzenie osób wspierających branżę, współpracę z interesariuszami, prowadzenie badań, angażowanie zewnętrznych liderów opinii i inne istotne działania, MMB łączy osoby związane z przemysłem spotkań oraz popularyzuje jego znaczenie i właściwe rozumienie. www.MeetingsMeanBusiness.com.

Dr Krzysztof Celuch pełni obecnie funkcję pełnomocnika rektora ds. współpracy z biznesem Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Grupy Uczelni Vistula w Warszawie. Jest także wykładowcą Akademii Finansów i Biznesu Vistula oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Jako wykładowca współpracuje m.in. z San Diego State University, Skema Business School, Uniwersytetem Warszawskim. Jest autorem artykułów i książek z obszaru przemysłu spotkań, raportów i projektów badawczych, w tym pierwszego w Polsce, a ósmego na świecie raportu „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę” (Poland Meetings Impact). Jest organizatorem międzynarodowej konferencji skierowanej do studentów IMEX MPI Warsaw Future Leaders Forum, której pierwsza edycja odbyła się w 2005 roku. Inicjuje i organizuje w Polsce Global Meetings Industry Day.
Doświadczenie zawodowe w branży spotkań zdobywał na różnych polach, ale przede wszystkim pracując dla biur marketingu miejsc. Do lipca 2017 roku był kierownikiem Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, obecnie skupia się na działalności naukowej, aktywności w polskich i międzynarodowych organizacjach branżowych (jak SITE czy MPI) oraz prowadzi firmę Celuch Consulting. Jest mówcą na konferencjach w Polsce i na świecie, prowadzi szkolenia.

Krzysztof Celuch jest także przewodniczącym jury konkursu MP Power Awards.


Krzysztof Celuch jest absolwentem turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktorem nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Pokaż metkę
Autor: meetingplanner.pl
Osoba publikująca: Daniel Łapaj
Podmiot publikujący: Biuro Kongresów
Zobacz także
POLECAMY