International Congress and Convention Association

International Congress and Convention Association (ICCA) to organizacja istniejąca od 1963 roku. Członkami ICCA są przedstawiciele branży turystyki biznesowej z całego świata, zrzeszając obecnie 900 podmiotów, firm oraz organizacji działających w turystyce biznesowej z 86 krajów. Każdego roku organizuje szereg warsztatów, szkoleń i konferencji, mających na celu ciągły rozwój członków. Ponadto ICCA dysponuje największą bazą klientów organizujących międzynarodowe spotkania i kongresy oraz bazę cyklicznych spotkań biznesowych  dostępną tylko dla zrzeszonych w organizacji podmiotów. Co roku prowadzi także badania turystyki biznesowej na świecie, w których od kilku lat uczestniczy Kraków.

Członkostwo w ICCA przynosi nie tylko duży prestiż, ale  także istotne korzyści promocyjno-reklamowe. Daje szansę na pozyskanie wielu znaczących kongresów, konferencji i innych wydarzeń dla Krakowa.

 

European Cities Marketing

Organizacja ECM (European Cities Marketing - Marketing Miast Europejskich) działa od 1 stycznia 2007 r.

Organizacja ułatwia wymianę informacji i doświadczeń związanych z tematem turystyki miast pomiędzy członkami stowarzyszenia. Sprzyja również tworzeniu nowych projektów, które zacieśniają kontakt oraz współpracę pomiędzy Miastami. ECM działa poprzez wyspecjalizowane zespoły (grupy) zajmujące się komunikacją i PR, statystyką i badaniami nad turystyką, projektem karty miejskiej oraz informacją o miastach członkowskich przy pomocy współczesnych technologii informatycznych.

Obecny kształt Stowarzyszenia umożliwia powiększenie forum wymiany doświadczeń o część konferencyjną, interesującą nas szczególnie w kontekście działalności w strukturach Urzędu Miasta Krakowa Krakow Convention Bureau uczestniczy cyklicznie w pracach tego stowarzyszenia m.in. poprzez: reprezentowanie Miasta Krakowa podczas konferencji i Dorocznego Spotkania stowarzyszenia,uczestniczenie we wspólnych projektach dotyczących turystyki i kampanii turystyki biznesowej.

 

Polska Organizacja Turystyczna

Polska Organizacja Turystyczna (POT) jest jedną z ponad 200 działających na świecie narodowych organizacji turystycznych. Jej głównym celem jest wypromowanie Polski w kraju i zagranicą jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, zwłaszcza pod względem kulturowym z dużym naciskiem na tożsamość narodową.  Ponadto w swojej działalności koncentruje się na wzmacnianiu wizerunku kraju nowoczesnego z wysokimi i korzystnymi standardami usług. Organizacja realizuje swoje cele na poszczególnych rynkach poprzez przedstawicielstwa (POIT) w 14 krajach świata - Austria, Belgia, Francja, Hiszpania, Holandia, Japonia, Niemcy, USA, Rosja, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, Ukraina.

Od lipca 2015 roku Kraków jest Rekomendowanym Biurem Kongresów przez POT.

Pokaż metkę
Osoba publikująca: MARCIN DROBISZ
Podmiot publikujący: Biuro Kongresów
POLECAMY