O Nas rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Szkolenie „Trudny klient”

Stowarzyszenie MPI Poland Chapter zaprasza na praktyczne szkolenie „Trudny klient – jak sobie z nim radzić?”, które odbędzie się już 10.12.2021 w AC Hotel by Marriott Krakow oraz integracyjno-networkingowe Xmax Party.

Fot. Szkolenie „Trudny klient”

Kolejny i ostatni w tym roku warsztat z autorskiego cyklu edukacyjnego 𝗠𝗲𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗣𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹 𝗘𝘅𝗰𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻𝗰𝗲 𝗖𝗹𝗮𝘀𝘀𝗲𝘀, prowadzony przez Piotra Wirońskiego, pozwoli zweryfikować m.in.: na czym polega asertywna komunikacja podczas współpracy, jaką postawę przyjąć, aby zrealizować prywatne i zawodowe i w końcu jak obchodzić się z tzw. „trudnym klientem”.

- W tym roku łączymy przyjemne z pożytecznym - edukacja i integracja pójdą w parze, aby maksymalnie wykorzystać potencjał dnia spędzonego w gronie branżowych znajomych. - zapowiada Weronika Wirtel - Wiceprezes ds. komunikacji w MPI Poland.

W ramach eventu przewidziano punkty, takie jak:

 ✓ 𝗲𝗱𝘂𝗸𝗮𝗰𝘆𝗷𝗻𝘆 𝘄𝗮𝗿𝘀𝘇𝘁𝗮𝘁,

 ✓ wspólny 𝗹𝘂𝗻𝗰𝗵,

 ✓ 𝘄𝗶𝘇𝗷𝗮 𝗹𝗼𝗸𝗮𝗹𝗻𝗮,

 ✓ 𝗮𝘁𝗿𝗮𝗸𝗰𝗷𝗮 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗴𝗿𝗮𝗰𝘆𝗷𝗻𝗮,

 ✓ 𝗫𝗺𝗮𝘀 𝗣𝗮𝗿𝘁𝘆, czyli przedświąteczny branżowy networking.

Celem stacjonarnego spotkania jest rozwój kompetencji organizatorów spotkań i osób, które na co dzień mają do czynienia z klientami - wewnętrznymi i zewnętrznymi. Jednocześnie jest to doskonała okazja do spotkania na żywo.

A wszystko to dzięki wsparciu Partnerów: AC Hotels by Marriott Krakow, MEETING15, SALON  REKLAMY i Catalyst Poland. 

Po szczegóły zapraszamy na stronę:

https://www.mpi.org/chapters/poland/education-events/event/2021/12/10/default-calendar/mpec---trudny-klient-jak-sobie-z-nim-radzi%C4%87

Zachęcamy do rejestracji:

https://meeting15.com/pl/buy/tickets/mpi-poland-chapter-mpec-trudny-klient-jak-sobie-z-nim-radzic

pokaż metkę
Autor: MPI Poland Chapter
Osoba publikująca: Małgorzata Rajwa
Podmiot publikujący: Biuro Kongresów
Data publikacji: 2021-11-23
Data aktualizacji: 2021-11-23
Powrót

Zobacz także

Znajdź