Unia Europejska
O Nas rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Kampania "Wide Open" w projekcie "Małopolska - cel podróży"

Gościnność, różnorodność i nieustanna otwartość na turystów – to cechy Małopolski i Krakowa, które podkreśla kampania "Wide Open..."/”Unglaubliche vielfalt…” promująca ofertę turystyczną regionu i jego stolicy za granicą. Kampania wystartowała 1 maja 2022 roku. Jest ona wspólnym przedsięwzięciem Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Województwa Małopolskiego i Miasta Krakowa.

Kampania promocyjna jest realizowana w ramach projektu „Małopolska – cel podróży". Jednym z jej najważniejszych elementów jest gest otwartych dłoni, ponieważ gościnność i otwartość to cechy, które wyróżniają Polskę i Polaków oraz są świetnie odbierane przez wszystkich odwiedzających region i jego stolicę. Dlatego też właśnie to mogą zobaczyć odbiorcy w spotach i na banerach przygotowanych w ramach kampanii promocyjnej: Małopolskę i Kraków fantastycznie przygotowane na ponowne spotkanie z gośćmi, witające ich z otwartymi ramionami po długim czasie pandemii, zapewniające komfort i bezpieczeństwo zwiedzania i wypoczynku. 

Kampania ruszyła 1 maja 2022 roku i w pierwszej kolejności obejmuje rynek brytyjski i niemiecki, ponieważ turyści z tych krajów najczęściej odwiedzali Małopolskę w ostatnich latach. Kampania została poszerzona o rynki: niemiecki, brytyjski, amerykański, austriacki, szwajcarski, włoski, kraje skandynawskie, rynek krajowy.

Działania promocyjne są prowadzone wielokanałowo, z naciskiem na internet – przy wykorzystaniu najnowszych produktów i narzędzi marketingu w sieci. W ramach kampanii przygotowano m.in. spoty i banery, podkreślające bogactwo oferty turystycznej Małopolski i Krakowa. Oglądający je mogą poczuć, że właśnie tutaj mają szansę przeżyć niezwykłą przygodę na łonie przyrody, zachwycić się arcydziełami sztuki i architektury, skosztować niepowtarzalnych smaków, zrelaksować się i odpocząć. Temu przekazowi towarzyszą obrazy malowniczych szlaków, najpiękniejszych zabytków, lokalnych specjałów i kojących zabiegów zdrowotnych i kosmetycznych.

Projekt „Małopolska – cel podróży” jest finansowany z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. To wspólne przedsięwzięcie Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Województwa Małopolskiego i Krakowa. Każdy z partnerów projektu realizuje inne zadania. Liderem jest Małopolska Organizacja Turystyczna, która odpowiada za koncepcje kreatywne, produkcję materiałów i ich emisję, a także organizację misji gospodarczych. Partnerami projektu są Małopolska i Miasto Kraków. Region odpowiada za komunikację produktów związanych z turystyką wypoczynkową – m.in. kulturową, kulinarną, aktywną oraz spa i wellness, w ramach kampanii reklamowej w internecie. Miasto Kraków natomiast skupia się na promowaniu turystyki biznesowej, która jest strategiczna dla gospodarki turystycznej w Krakowie, ze względu na ogromny potencjał organizacyjny i bazę obiektów, które mogą stać się miejscem spotkań biznesowych dla organizatorów z całego świata.

Okres realizacji projektu: do 31.12.2023 r.

Całościowy budżet projektu: 24 000 000,00 zł               

W ramach projektu, Kraków Convention Bureau (Wydział ds. Turystyki UMK) zrealizowało:

Trzy filmy z wykorzystaniem sylwetek Ambasadorów Krakowa i Małopolski, które mają służyć międzynarodowej promocji małopolskiej nauki, gospodarki i sztuki;

10 wirtualnych spacerów po obiektach konferencyjnych Krakowa i Małopolski;

Pozycjonowanie angielskiej wersji strony KCB w ramach projektu „Małopolska – cel podróży";

Organizacja warsztatów Forum for Young Professionals w Krakowie podczas Kongresu ICCA w dniach 6-9.11.2022;

Oferta konferencyjna Krakowa na targach i wydarzeniach branżowych​ w 2022 roku;

Kampania promocyjna MICE w prasie i internecie ;

Fam trip „Experience Krakow. Visit Małopolska” za nami!;

'Wide open for sustainable meetings' - nowy cykl w mediach KCB;

Kraków Convention Bureau - targi, spotkania stolikowe, panele branżowe w 2023 roku;

Media społecznościowe KCB realizowane w ramach projektu „Małopolska – cel podróży":

- Facebook 

- Instagram 

- YouTube 

- LinkedIn

W celu zapoznania się z landing page kampanii, zapraszamy do odwiedzenia strony www.wideopen.travel 

Pozostałe informacje związane z projektem Małopolska - cel podróży:

Media o nas

Blanka, Danzel i Mikołaj Rey w wakacyjnym pociągu „Daj się ugościć!”

Wakacyjne pociągi „Daj się ugościć!” przejechały przez całą Polskę

Daj się ugościć w Krakowie!

Daj się ugościć zimą w Małopolsce. Na narty i na dłużej!

logo unia

pokaż metkę
Autor: Małopolska Organizacja Turystyczna/ Województwo Małopolskie/ Kraków Convention Bureau
Osoba publikująca: Małgorzata Rajwa
Podmiot publikujący: Biuro Kongresów
Data publikacji: 2022-07-01
Data aktualizacji: 2023-12-08
Powrót

Zobacz także

Znajdź