Unia Europejska
O Nas rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

MP Impact 2023: Podsumowanie pierwszej edycji „MP Impact®: summit, awards, report”

Zapraszamy do zapoznania się z raportem przygotowanym przez meetingplanner.pl. Raport MP Impact® to ostatni element pierwszej edycji projektu „MP Impact®: summit, awards, report” i jednocześnie jego podsumowanie.

Fot. materiały prasowe

Misją MP Impact® jest wsparcie rozwoju branży spotkań i wydarzeń w Polsce, w oparciu o zaangażowanie działających na jej rzecz liderów. Założeniem projektu jest wymiana myśli, poglądów i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami biznesu (klienci, agencje, dostawcy usług), administracji, nauki – budowanie synergii tych środowisk w celu rozwoju branży oraz działalności każdego z nich. MP Impact to spotkanie liderów branży poświęcone analizie zjawisk o istotnym wpływie na branżę spotkań i wydarzeń, trendów i zmian społeczno-gospodarczych oraz poszukiwaniu rekomendacji dotyczących wyzwań stojących przed branżą. Pierwszą edycję projektu, czyli MP Impact® 2023: summit, awards, report rozpoczął konkurs prowadzony do grudnia 2023 roku. Następnym elementem było spotkanie branży, które odbyło się 12 grudnia 2023 w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, a finałem jest raport prezentujący główne wnioski ze spotkania.

Główne Tematy Omówione w Raporcie

W raporcie znajduja się między innymi wnioski z paneli z ekspertami:

Sesja I: Od niepewności do epidemii zmian. Wyzwania przemysłu spotkań w 2023 roku.

Sesja II: Rok live experience. Znaczenie i wartość eventów w komunikacji marek.

Sesja III: Wyższy poziom kreacji. Kierunki, wiedza i narzędzia, które zmienią projektowanie wydarzeń.

Sesja IV: Event nie dzieje się w próżni. Jak skutecznie łączyć event marketing z innymi kanałami komunikacji.

Sesja V: ESG zaczyna się od briefu. Zrównoważony rozwój w event marketingu.

Sesja VI: Branża na językach. Sukcesy, kryzysy, stałe tematy, czyli co w 2023 roku wpływało na wizerunek przemysłu spotkań.

Sesja VII: Rejection fee jak bumerang. Standardy współpracy branży po transformacji.

Sesja VIII: Mazovia Events Impact. Potencjał regionu w przemyśle spotkań.

Podczas debat i prelekcji omówione zostały m.in. wyzwania przemysłu spotkań w 2023 roku, znaczenie i wartość eventów w komunikacji marek, kierunki i narzędzia, które zmieniają projektowanie wydarzeń, pozycja i funkcja event marketingu w połączeniu z innymi kanałami komunikacji, zagadnienie zrównoważonego rozwoju w event marketingu, profil uczestnika wydarzeń czy standardy we współpracy w branży.

Uczestnikami MP Impact® Summit byli czołowi przedstawiciele kluczowych sektorów branży spotkań i wydarzeń (270 osób): klienci (przedstawiciele korporacji, stowarzyszeń, instytucji, urzędów), agencje (eventowe, PCO, TMC, incentive travel), obiekty (sieci hotelowe, obiekty kongresowe, obiekty kultury, areny wielofunkcyjne), dostawcy usług (catering, transport, technika eventowa), convention bureaux i biura marketingu miejsc, naukowcy. Założeniem MP Impact jest poruszenie najistotniejszych dla branży tematów oraz zmierzenie barometru branży, dzięki odpowiedziom udzielanym przez uczestników wydarzenia za pomocą aplikacji. Głos i opinia uczestników, które były elementem dyskusji podczas spotkania, są też przytoczone w raporcie. Wszyscy uczestnicy MP Impact® ocenili rok 2023 w branży eventowej jako dobry lub bardzo dobry, z takim nastawieniem, choć także świadomością wyzwań, wchodząc w roku 2024.

MP Impact Awards

Podczas spotkania odbył się finał oraz ogłoszenie zwycięzców pierwszej edycji MP Impact Awards. Celem konkursu jest docenienie, wyróżnienie i promocja inicjatyw, kampanii i wydarzeń, które mają lub mogą mieć istotne znaczenie w rozwoju branży spotkań, podejmowaniu ważnych dla niej wyzwań czy rozwiązywaniu problemów, zarówno w skali lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej. Konkurs przebiega dwuetapowo. W pierwszym etapie jury na podstawie zgłoszeń wyłania finalistów, a następnie w drugim etapie wybiera zwycięzców.

Więcej informacji oraz raport dostępny tutaj

 

pokaż metkę
Autor: Meeting.Planner.pl
Osoba publikująca: Małgorzata Rajwa
Podmiot publikujący: Biuro Kongresów
Data publikacji: 2024-06-13
Data aktualizacji: 2024-06-27
Powrót

Zobacz także

Znajdź