Więcej aktualności ...

MADE FOR Restaurant - „Sztuka przetrwania”

Pierwsza Ogólnopolska Konferencja Kryzysowa dla Gastronomii on-line, 12 maja 2020 r.

Sytuacja, w jakiej znalazła się branża gastronomiczna w czasie epidemii koronawirusa nie ma precedensu.

Trwa akcja „Bądź turystą w swoim mieście – zwiedzaj Kraków”

Kampania „Bądź turystą w swoim mieście – zwiedzaj Kraków” nabiera tempa. Już od teraz lokalni przedsiębiorcy, instytucje, aktywiści, artyści i inni mieszkańcy Krakowa mogą zgłaszać swoje pomysły i inicjatywy do ogłoszonej w ostatni piątek akcji.

Wytyczne dla hoteli i innych obiektów świadczących usługi hotelarskie

W związku decyzją Rządu o możliwości powrotu do działania, od dnia 4 maja, hoteli i obiektów noclegowych w załączeniu opracowane przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z Głównym Inspektorem Sanitarnym wytyczne dla funkcjonowania tychże obiektów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce. 

Prezydenci miast metropolitalnych razem dla sektora kultury

Prezydenci Gdańska, Katowic, Krakowa, Lublina, Łodzi, Poznania, Szczecina, Warszawy i Wrocławia ponownie spotykają się pod szyldem Koalicji Miast dla Kultury. 

Kraków walczy z kryzysem związanym z koronawirusem

Ograniczenia, które należy wprowadzić, aby powstrzymać pandemię, na nowo definiują wszystkie obszary życia w mieście. Kraków - podobnie jak inne światowe metropolie - wypracowuje własną strategię walki z kryzysem związanym z koronawirusem.

„Antywirusowe inicjatywy” miast członkowskich OWHC

Miasta na całym świecie podejmują różnorodne inicjatywy, które mają na celu łagodzenie skutków kryzysu, a także ożywienie gospodarcze, gdy ograniczenia zapobiegające rozprzestrzenianiu się epidemii zostaną już zniesione. 

Kraków popiera tworzenie nowego Planu Marshalla dla Europy

Prezydent Miasta Krakowa Jacek Majchrowski dołączył do burmistrzów europejskich miast, którzy podpisali deklarację wsparcia inicjatywy utworzenia nowego Planu Marshalla dla Europy w obliczu epidemii COVID-19, wynikających z niej trudności gospodarczych oraz kryzysu klimatycznego.

Nominacje do tytułu Odkrycia Roku MPI Poland Chapter 2019

Celem plebiscytu jest wyróżnienie osoby, która w ciągu minionego roku, dzięki swojej kreatywności i zaangażowaniu, zaistniała na arenie polskiej branży spotkań.

Bądź turystą w swoim mieście – zwiedzaj Kraków

Miasto Kraków rusza z kampanią informacyjno-społeczną, mającą na celu wspieranie rynku turystycznego w stolicy Małopolski. „Bądź turystą w swoim mieście – zwiedzaj Kraków” to akcja społeczna skierowana do wszystkich mieszkańców Krakowa, której celem jest przede wszystkim wsparcie lokalnych przedsiębiorców.

Zadzwoń po informacje do Punktu Obsługi Przedsiębiorcy

Wydział Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Krakowa zachęca przedsiębiorców do korzystania z telefonicznej formy kontaktu z Punktami Obsługi Przedsiębiorcy.

POLECAMY